Üdv minden kedves erre tévedőnek!

Ezen a blogon ázsiai (főleg koreai) drámákról olvashattok, illetve tölthettek le általam készített feliratokat. Mivel csak most kezdek ismerkedni a feliratfordítás művészetével, egyelőre kevés tartalom érhető el itt. De, reményeim szerint, ez majd idővel bővülni fog.
Kellemes időtöltést kívánok a blogon!

2014. február 25., kedd

The Vineyard Man 4. rész

Megkésve bár, de törve nem, elhoztam nektek a 4. rész feliratát is! :)

Volt ebben a részben is minden jó, Ji-Hyun tovább csetlik-botlik a farmon, vicces jelenetekből így ezúttal sincs hiány. Ráadásul jó hosszan taglalják Ji-Hyun székrekedési problémáját, ami újabb komikus helyzeteket szül... Néhol kicsit zavarban is voltam a fordítással, hogyan is oldjam meg, hogy ne legyen se túl trágár, se túl életszerűtlen a megfogalmazás. :) No de, nem is szaporítom tovább a szót, fogadjátok szeretettel az új feliratot!

Letöltés a Munkáim címszó alatt.

3 megjegyzés:

  1. Szia,

    köszi az új fordításokat. Tudnál esetleg segíteni, hol lehet felirat nélküli videóhoz hozzájutni? (amiket a neten találtam, azokon mindegyiken angol vagy más nyelvű volt beleégetve :( )

    //esetleg emailben is jó lenne

    köszi
    sogeking

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az én felirataim a HD-verzióhoz készülnek, a gyengébb minőségű változathoz nem passzolnak sajnos, ha elkészültem a teljes sorozattal, akkor fogom átidőzíteni a másik verzióhoz is. Szóval azt javaslom, hogy azt a verziót töltsd le, abban nincs is beégetett felirat.
      Én az Asiatorrentsről (http://www.asiatorrents.me/) töltöttem le ezeket a videókat, ha regisztrálva vagy, a "The Vineyard Man 2006 720p HDTV x264-S.o.L" nevű torrentet kell keresned. Sajnos azt nem tudom, hogy milyen más forrásból lehetne még letölteni.

      Törlés
    2. Köszi a segítséget, sikerült elindítani, remélhetőleg hamarosan letöltődik :) További jó fordítást!

      sogeking

      Törlés